חוף מבטחים

רוצים לבלות כמה ימים על החוף אבל אין לכם אלפי פאונדים להוציא על טיסות שעשויות להתבטל בכל מקרה? הכנו לכם רשימה של חמשת החופים היפים (והקצת פחות עמוסים) בבריטניה. ראיתי פעם חוף? לגמרי

הקיץ כבר בעיצומו וכולנו רוצים לנפוש על חוף לבן עם מי טורקיז צלולים עם בירה קרה או קוקטייל קיצי ביד אבל לא לכולם יש את האופציה לנסוע ליוון או לקאריביים השנה. מעבר לעובדה שמחירי כרטיסי הטיסה הרקיעו שחקים (צירוף מלים קצת מצחיק בהקשר הזה) כל זה עוד לפני שדיברנו על אלפי הטיסות שמתבטלות חדשות לבקרים. אז מי שחשקה נפשם בחופשת בטן-גב כאן בבריטניה, שעות ספורות מלונדון, הכנו לכם רשימה של חמשת החופים היפים ו(והקצת פחות מוכרים) בממלכה.

קאמבר סנדנס

קאמבר סאנדס (Camber Sands) הוא דיונת חול רחבה על חוף מזרח סאסקס, כשעתיים נסיעה מלונדון. מדובר באחד החופים הפראיים בממלכה בעל חשיבות היסטורית גדולה: בגלל הדמיון בינו לבין החופים בנורמנדי מהצד השני של התעלה, במהלך מלחמת העולם השנייה התאמנו כאן כוחות הברית לקראת הנחיתה בנורמנדי. חוצמזה, מדובר בחוף מרהיב ביופיו. מי שרוצה לבלות כאן כמה ימים יכול להתארח בקוטג' בחוף עצמו או לקחת חדר ב'פונדק בתולת הים' בעיירה הציורית ריי (Rye) הסמוכה.

עורך האתר נצפה נופש בקאמבר סאנדס

חוף נורת'מברלנד

מי שמוכן להצפין כמה שעות לצפון מזרח אנגליה לא יתאכזב מחוף נורת'מברלד שהוכרז כאזור יופי טבעי יוצא דופן (AONB) ומי שמטייל בו יבין זאת על נקלה. מדובר ברצועת חוף ארוכה הנמתחת לאורך 40 מיילים (64 קילומטר) החוצה כפרי דיגיים ועיירות ציוריות שונות ושלל טירות עתיקות שהאנגלו-סקסונים בנו לאורך החוף להגן מפלישות הויקינגים. אחד הקטעים היותר יפים באזור הוא מפרץ אמבלטון שהוא מקום מושלם לגלישת גלים או סתם לטיול לאורך החוף כל הדרך אל הריסות טירת דנסטנבורו שלפי האגדות הייתה טירתו של מקבת השייקספירי.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

הריסות טירת דנסטנבורו ממבט ממפרץ אמבלטון

חוף פיסטרל

בחוף הקריר הזה של צפון קורנוול יש תערובת מושלמת של גלים כחולים גדולים שאפשר לגלוש עליהם, חול רך ונגיעה של צמחייה בריטית ברקע כדי ליצור את התמהיל המושלם ליום נהדר בחוף פיסטרל. כאמור, החוף הזה ידוע ביתרונות הגלישה שלו. אפשר לקנות את כל הציוד שצריכים ממש שם על החוף. יש בית ספר לגלישה למי רוצה להתחיל ללמוד כמה שיעורים או סתם לנסות את זה עם חברים. מי שרוצים לבלות בחוף הזה יותר מיום אחד (בכל זאת נסיעה של לפחות ארבע שעות מלונדון) מוזמנים להזמין חדר במלון פיסטרל ביץ' (Fistral Beach Hotel) או מלונות אחרים בקרבת מקום שיעזרו לכם להירגע.

בשביל מה לנסוע עד ג'מייקה אם יש לנו כאן את מפרץ רוסילי?

מפרץ רוסילי

שוכן לו בשקט ליד סוונסי שבווילס, מפרץ רוסילי נבחר לחוף הטוב ביותר בבריטניה על ידי Trip Advisor כבר במשך שנתיים ברציפות ויש סיבה טובה לכך. למעשה, הוא נבחר לחוף התשיעי הטוב ביותר בעולם. אז ברור שלא צריכים לטוס כל הדרך לג'מייקה בחיפוש אחר החוף המושלם. הנוף הירוק יחד עם הים הכחול הבהיר משלימים זה את זה באופן מרהיב ויוצרים יחד את החוף הפריך והמופלא הזה. הגבעות ופסגות ההרים של ויילס מציצים מעבר לפאתי החוף ויוצרים תחושה של שלווה מוחלטת. החוף נמצא ליד הכפר הקטן רוסילי (Rhossili). מלונות אולי קצת יותר רחוקים, אבל זה בהחלט שווה את ההליכה.

חוף פורטמינסטר

לא רק שאתם מקבלים מים צלולים וכחולים וחוף חולי, אלא שפסטה, דגים ואוכל צמחוני יכולים להשלים את היום שלכם בחוף פורטמינסטר וליצור חווית קיץ אולטימטיבית. בית הקפה הממוקם על החוף הוא מקום מושלם ממש. פודינג טופי דביק או יין נחמד ליד שולחן על החוף יקלו על כל הלחצים שלכם. תוכלו למצוא מלון בקרבת מקום ולהתחיל לתכנן את החופשה שלכם. תוכלו ליהנות מהנוף הבלתי נשכח של האופק והמראה המרהיב הנמתח מסנט אייבס כל הדרך אל מגדלור גודרבי (שהיה ההשראה מאחורי 'אל המגדלור' של וירג'ינה וולף). תענוג.


אולי תאהבו לקרוא על עוד חופים שווים באנגליה:

חופים הם לפעמים

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת עלונדון
תגיות:
אנגליה
בריטניה
החופים הטובים באנגליה
החופים הטובים בבריטניה
החופים הטובים מחוץ ללונדון
החופים היפים בבריטניה
החופים הכי שווים בבריטניה
החופים השווים בבריטניה
המלצה טיול מחוץ ללונדון
חוף נורת'מברלנד
חוף פורטמינסטר
חוף פיסטרל
חופים באנגליה
חופים בבריטניה
חופים בלונדון
טיול באנגליה
טיול חופים באנגליה
טיול חופים בבריטניה
טיול מחוץ ללונדון
לונדון
מפרץ רוסילי
קאמבר סאנדס
קאמבר סנדס
קיץ באנגליה
קיץ בבריטניה
קיץ בלונדון
תיירות אנגליה
תיירות בריטניה
תיירות לונדוןת

כתבות נוספות של מערכת עלונדון

קרא עוד