ליברטי לונדון בתקופת הכריסמס הקסומה

סיילים בלונדון - חנויות לעיצוב הבית שלא תרצו לפספס

עונת הקריסמס בלונדון, היא זמן אהוב במיוחד על חובבי עיצוב הפנים. מלבד אווירת החג המיוחדת של העיר, חנויות העיצוב ברחבי העיר מציעות אוספים מרהיבים של פריטים עיצוביים ייחודיים לבית, שישדרגו כל מרחב מגורים, והכל בהנחות ומבצעים בלעדיים לתקופה זו בשנה. חנויות העיצוב האלו משמשות כיעד חובה לחובבי העיצוב, בזכות התצוגה המהממת, האווירה וההזדמנות לרכוש במחירים מוזלים. ריכזתי כאן חמש מהחנויות המובחרות, שלדעתי, גם בלי קשר למבצעי הקריסמס, הן חובה לכל חובב עיצוב

הרודס הום (Harrods Home)

לחוויית קניות מהפנטת בעונת הקריסמס, הרודס הום נחשבת לדעתי ליעד אייקוני. ממוקמת בתוך חנות הכלבו הקלאסית והמפורסמת בעולם: הרודס. מציעה מבחר יוקרתי של פריטי עיצוב פנים המתאימים ללקוחות בררניים. החל מרהיטים מפוארים ועד פריטי דקור מעודנים. שלל מוצרים יוקרתיים לבית, ואביזרים לבית ועד כלי מטבח ומצעים משובחים. 

חווית הקניות הפיזית בהרודס היא ללא תחרות, במיוחד בעונת הקריסמס, עם תצוגות מעוצבות להפליא, עצי חג מעוטרים, תאורה מבריקה, מוזיקה חגיגית ואווירה יוקרתית ומעוררת השראה שהופכת את חווית הקניות לבית לאירוע מיוחד.

הרודס הום מציגה לעתים קרובות קולקציות בלעדיות ושיתופי פעולה עם מעצבים ומותגים יוקרה מובילים. המשמעות היא שקונים יכולים למצוא פריטים ייחודיים שאינם זמינים במקומות אחרים.

תוכלו לצפות למבצעים בלעדיים לפני ואחרי הקריסמס, בעשרות אחוזי הנחה.

באתר הכלבו, תפגשו בהנחות של 30% על כל פרטי הרהוט ומוצרים לבית:

לאתר

armchair from harrods. B&B ITALIA

Serie Up 2000 Armchair and Footstool - Harrod
כורסא נועזת של B&B ITALIA בהרודס

היל'ס (Heal's)

היל'ס, קמעונאית בריטית ידועה של ריהוט ואביזרי בית ושם ותיק בעולם עיצוב הפנים הבריטי.

ידועה בזכות מורשת ארוכת השנים שלה, במחויבותה לאיכות, ופריטיה המשובחים והקלאסיים. 

חנות הכלבו הביתית האהובה הייתה מאז ומתמיד כינוי לאיכות וסגנון נצחי, וספינת הדגל האייקונית של טוטנהאם קורט רוד. היא חלק מהמרקם של מורשת העיצוב של המדינה.
בעונת הקריסמס, היל'ס מציגה מגוון של רהיטים אלגנטיים, תאורה ואביזרים במחירים בלתי מנוצחים. החנות מציגה לעתים קרובות קולקציות בלעדיות לחג המולד, הכוללות קישוטים עונתיים, קישוטים ואביזרים לבית. קולקציות אלו נועדו ללכוד את הרוח החגיגית ולספק לקונים אפשרויות ייחודיות ומסוגננות לקישוט החגים.

היל'ס מציגה מבצעים והנחות לכבוד הקריסמס, מה שהופך את זה לזמן מצוין עבור לקוחות לרכוש פריטים באיכות גבוהה במחירים מוזלים.

מאד ממליצה להגיע לחנות פיזית כדי לקבל הנחות משמעויות במיוחד בתקופה זו. 

למי שרחוק, גם באתר שלהם אפשר להשיג דילים אטרקטיבים עכשיו: 

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

לאתר

Bandas Rug Orange - Heal’s
Bandas Rug Orange – Heal’s

ליברטי לונדון (Liberty London) 

חנות כלבו איקונית הנמצאת במבנה ארכיטקטוני יחודי ומרשים בסגנון טיודור, אשר ממוקם ב Great Marlborough Street . ידועה במוצרי היוקרה ובעיצובים האקלקטיים והמיוחדים שלה, ומציעה מגוון של מוצרים לבית, כלי בית יוקרתיים, מצעים, דקורציה, אקססורקיז וקו בדים מעוצב ומפורסם אשר ייחודי לחנות. שימו לב למבצעים הבלעדיים שלהם בעונת החגים בעיקר על טקסטילים, ורהיטים מיוחדים בנגרות אישית.

כשחוצים את סף ליברטי, נכנסים לעולם שונה לחלוטין. המבנה הארכיטקטוני המרשים מעניק לחנות אווירה ייחודית, שמרגישה כמו חג תמידי. בעונת החגים, האווירה הזו משתפרת עוד יותר עם קישוטים חגיגיים שמוסיפים לקסם של החנות.

חלונות הראווה של החנות הם אטרקציה בפני עצמם. החנות ידועה בזכות תצוגות חלונות חג המולד המשוכללות והאמנותיות שלה. תצוגות אלו מהוות אטרקציה מרכזית בלונדון בתקופת החגים, ומושכות מבקרים מכל רחבי העולם. הם מתמלאים בתצוגות מרהיבות ומופעי אור קסומים שמשאירים את המבקרים עם הרגשה של קסם ופנטזיה.

אבל לא רק התצוגות החלונות מרשימות. ליברטי ידועה גם בזכות אוצרות אוספי חג המולד שבה, הכוללים קישוטים, מתנות ומוצרים עונתיים שמשוקללים בקפידה. הדפסי הפרחים והגרפיקה המפורסמים של Liberty מעניקים טוויסט ייחודי לפריטי חג מסורתיים.

בנוסף, החנות משתפת פעולה עם מעצבים ומותגים ליצירת מוצרים וקולקציות בלעדיים, שמיועדים במיוחד לעונת חג המולד, ומציעה לקונים פריטים ייחודיים שאינם זמינים במקומות אחרים.

בליברטי מתקיימים אירועים רבים בסביבת חג המולד, כגון סדנאות יצירה, מפגשים עם היוצרים וחוויות קניות בשעות הלילה המאוחרות.

ליברטי לונדון היא לא רק חנות, היא חוויה תרבותית וחגיגית שמשלבת תפאורה היסטורית, אוספים בלעדיים ואירועים חגיגיים שהופכים את קניות חג המולד בליברטי לונדון לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

לאתר

דיזיינר גילד  Designers Guild

דיזיינר גילד היא חברת בית ולייף סטייל בינלאומית עם חנות דגל ואולמות תצוגה בקינגס רואד וב- Marylebone High Street בלונדון.

החנות ידועה בזכות הטקסטיל התוסס והצבעוני שלה, בדים, ריפודים, חיפויי קיר וקולקציות מיטות ואמבטיות. העיצובים שלהם כוללים לעתים קרובות צבעים ודפוסים נועזים, מה שמבליט אותם בעולם עיצוב הפנים.

מלבד טקסטיל, החנות מציעה מבחר רחב של פריטי עיצוב לבית, לרבות רהיטים, שטיחים, כריות, אריחים ואביזרים. מגוון זה מאפשר ללקוחות למצוא את כל מה שהם צריכים לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת.

החנות ידועה בתצוגה האלגנטית ומעוררת ההשראה שלה, שמציגה כיצד ניתן לשלב אלמנטים שונים ליצירת פנים מגובש ומסוגנן.

בעונת החג הביקור בחנות הופך לחוויה ייחודית וחגיגית למבקרים. החנות מקושטת בצורה יפהפייה, עם תצוגות מרהיבות לחג  ואווירה קסומה שמייצגת את רוח החג. החנות משיקה אוספים בלעדיים לחג בזמן זה. אוספים אלו כוללים טקסטיל, טפטים ואביזרי בית עונתיים המיועדים במיוחד לעונת החג. הלקוחות יכולים למצוא פריטים ייחודיים לקישוט הבית בחג המולד. לקראת הקריסמס ניתן להנות מהנחות של עד 50% על כל מוצרי החנות.

לאתר

דזיינר-גילס ״גילדת המעצבים״ חנות אייקונית לעיצוב הבית בלונדון
״טקסטיל תוסס וצבעוני״ דיזיינר גילד.

חנות קונרן  The Conran Shop

למי שחובב עיצוב עכשווי וחדשני, חנות קונרן היא יעד חובה לביקור. מוצריה משקפים את מחויבותם לאיכות ולאסתטיקה מודרנית.

לפני 50 שנה על רחוב פולהאם בלונדון, חנות קונרן פתחה את שעריה בפעם הראשונה. מאז, חללי מסחר ברחבי העולם באו בעקבותיהם, המציאו מחדש חללי תצוגה ועיצוב ובנו קהל עם תודעה עיצובית גבוהה ומפותחת. קונרן היא חלון ראווה של עיצובים חדשניים ועכשוויים בין רהיטים, תאורה ואביזרי בית. באופן כללי שם נרדף לעיצוב טוב.

כשהחנות ההיסטורית של קונרן בבית מישלן נסגרה בפברואר השנה, היא השאירה חור ברחוב פולהאם ובליבם של חובבי עיצוב רבים. למרבה המזל, החנות החדשה שלו בכיכר סלואן נפתחה מחדש בספטמבר. 

החנות שוכנת בבית עירוני ג'ורג'יאני יפהפה המורכב משלוש קומות, כל קומה שופעת השראת פנים. ערכות חדרים היושבות על רקע של יצירות אמנות וציורי קיר בלעדיים, ועיצובי הרהיטים ותאורה זוכי הפרסים מלווים באביזרים לבית טריים ישירות מסטודיו העיצוב של החנות, בלונדון. 

בעונת החגים, צפו למצוא אוספים מובחרים הכוללים פריטי רהיטים אייקוניים, אפשרויות תאורה ופריטי דקור חדשניים במבצעים אטרקטיבים.

אם אינכם יכולים להגיע לחנות, יש עכשיו סייל מטורף באתר על רוב מוצרי החנות:

לאתר

the conran shop london
חנות קונרן. ״איכות ואסתטיקה מודרנית״

הכותבת היא תמר מרש מסטודיו תמר קריאטיב

תגיות:
בריטניה
היל
הילס
הממלכה המאוחדת
הרודס
ישראלים בבריטניה
ישראלים בלונדון
לונדון
ליברטי
מה לעשות בלונדון
עיצוב הבית
עיצוב פנים
קונרן
קניות בלונדון
שופינג

קרא עוד