מה התדר שלכם?

אם אתם מרגישים שאתם לא ממצים את היכולות שלכם ורוצים שינוי משמעותי בחיים, לייב נוף מציע שיטה ייחודית המשלבת טיפול ואימון אישי

בימי חג, כמו בחג הפסח, מתחולל אצלנו בדרך כלל מעין חשבון נפש קטן. אנחנו שואלים את עצמנו שאלות, כמו כמה באמת הצלחנו להשיג, ועד כמה התפתחנו והתעצמנו? אם גם אתם מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם, או שקצת שכחתם מי אתם באמת, מה אתם אוהבים ומה היכולות שלכם – למטפל ולמאמן האישי לייב נוף יש פתרון ייחודי עבורכם.

להתחבר לפוטנציאל ולתשוקות שלנו

לייב הוא מטפל מוסמך בשיטת התדר ובשיטת ביירון קייטי למיומנויות האפשור, ומציע כלים שיעזרו לכם להכיר את עצמכם, לגעת בכאב ולמצוא בו הזדמנות לגדול. "שיטת התדר היא שיטת אבחון וטיפול, שפותחה על ידי הנטורופתית שוש מניקס", מסביר לייב. "היא מאפשרת לעקוף את הרציונל והמודע על ידי אבחון באמצעות ריחות, שיעזור לנו להכיר טוב יותר את האני הפנימי שלנו ואת החוזקות והחולשות, ואיך ניתן לתעל אותן לטובתנו. באמצעות הזיהוי של עצמנו, אפשר למצוא באמת מה אנחנו אוהבים, במה אנחנו טובים, ואיך לחיות בשלום עם החולשות שלנו".

"לפי התפישה של שיטת התדר, אנחנו נולדים עם שפה וראיית עולם ייחודיים לנו", הוא ממשיך. "תוך כדי ההתבגרות אנו עוברים תהליך של התאמה לסביבה, לנורמות החברתיות ולדרך שבה ההורים והמבוגרים הקרובים אלינו רואים את העולם. התהליך הזה לעתים קרובות מרחיק אותנו מעצמנו – מהפוטנציאל ומהתשוקות האמיתיות שלנו בחיים".

טיפול בלונדון

"תוך כדי ההתבגרות אנו עוברים תהליך של התאמה לסביבה" (אילוסארציה)

להביא את היתרונות הטבעיים שלנו לידי מימוש

ביירון קייטי, השיטה השנייה שבה לייב מטפל, נועדה לעזור בשליטה על הכאב שלנו ובדרך בה אנו חווים את המציאות באמצעות המחשבות שלנו. השיטה טוענת כי כל הסבל האנושי נגרם בגלל מחשבות שרוצות שהמציאות תהיה שונה ממה שהיא, וכשנלמד לשלוט במחשבות שלנו – המציאות שלנו תשתנה.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

הטיפול שלייב מציע לפי שיטה זו אורך 12 מפגשים. "במהלכם נלמד את השפה הייחודית של הנפש שלנו, לפני שהתכסנו בהגדרות ובשכבות מודע ונשחרר את עצמנו מהמחסומים, שמונעים מאיתנו להיות מי שאנחנו באמת", הוא מתאר. "לאחר שנלמד באמצעות האבחון מהי המהות שלנו, נגלה בטיפול במה אנחנו טובים, מה אנחנו אוהבים ואיך להביא את היתרונות הטבעיים שלנו לידי מימוש".

"בנוסף", ממשיך לייב, "נגלה מודעות לחסרונות שלנו ונלמד איך להבחין בהם, לקבל אותם מבלי לתת להם לנהל אותנו, וכך, תוך כדי טיפול מודע ולא באמצעות 'הפעלת שרירים' ושינוי חיצוני, אלא באמצעות שינוי פנימי אמיתי, נשיג שליטה על כל תחומי החיים שלנו: האישיים, מקצועיים-כלכליים והזוגיים, ונצא מעבדות למלכות".

אימון אישי בלונדון

כשנלמד לשלוט במחשבות שלנו – המציאות שלנו תשתנה (אילוסטרציה)

מה קורה בטיפול עצמו?

לייב נוף הוא בעל ניסיון של עשר שנים כמטפל. את הקריירה שלו בתחום הוא החל באופן מקרי, כשעבד כמורה פרטי לבני נוער וזיהה את מצוקותיהם הנפשיות בזמן השיעורים. הוא החליט ללמוד לעומק את העניין ב"בית הספר לתורת הנפש" – לימודי פסיכולוגיה יהודית לפי שיטת הבעל שם טוב, שם קיבל את הסמכתו כמטפל. לאחר מכן, למד ב"מכללת לוסקי" ובשיטת התדר וביירון קייטי השתלם בבית הספר של אריק פלד.

לייב מספר שמגיעים אליו אנשים המרגישים שהם זקוקים לשינוי. הטיפולים מתבצעים בקליניקה שלו בגולדרס גרין, כאשר כל טיפול אורך אצלו שעה ורבע. במהלכו, הוא מעניק למטופלים כלים להטמעת השיטה, יחד עם ירידה לעומק הנפש ותרגול כלים שמיועדים ליצור שינוי מהותי. לאחר מכן, הוא מנחה את המטופלים בתהליך החזרת השליטה על גורל חייהם, מתוך היכרות עם עצמם.

הייתי עדה לאבחון באמצעות ריחות שביצע לייב באדם אחד. אני יכולה לספר שהוא אכן קלע לסיבת מצוקתו של המטופל ואופיו. המטופל זיהה את עצמו בדיוק בתוך האבחון, והדבר שהתרשמתי ממנו ביותר היה כשהמטופל אמר שהוא מבין כי עליו לשלוט בכעסים שלו. לייב לא האיץ בו לעשות "קאט" ולשנות את כל המהות שלו ביום אחד. במקום זאת, הוא עודד אותו להכיר את עצמו בחסרונותיו ולהיות מודע שכאשר הוא מגיע למצב של כעס, יש לו יכולת לזהות את ההרגל ולבחור לפעול אחרת. הוא גרם לו להבין שהכעס הוא גם דבר חיובי, כי הוא מהווה הזדמנות לחקור מאיפה זה נובע, על איזה נקודה זה יושב, ובאמצעות הבנה וחיבור לכאב – לשחרר כאב עמוק יותר.

* לפרטים נוספים, צרו קשר עם לייב נוף: 07741-903-244.

סיפורי מעבר ללונדון, רילוקיישן לבריטניה, אלה קדוש

הרבה אנשים אומרים שהם היו מוכנים למות למען האהבה. אבל כמה מהם היו מוכנים לקחת את האהבה שלהם ולחיות איתה במקום אחר?
סיפוריה של אלה קדוש, אישה ברילוקיישן בבריטניה.

למאמרים נוספים מאת אלה קדוש
תגיות:
אימון אישי בלונדון
אריק פלד
ביירון קייטי
בית הספר לתורת הנפש
טיפול בלונדון
לייב נוף
שיטת התדר

קרא עוד