אני באה לכבוש

קרן ברטוב למדה משחק בבית צבי אך מהר מאוד הבינה שהבמה שלה היא בתחום טיפוח עור הפנים. בישראל מכירים אותה כקוסמטיקאית של הסלבס, ועם רזומה של עשרות ראיונות ותוכניות טלוויזיה, היא פותחת קליניקה מפנקת בנוטינג היל ומביאה ללונדון בשורה שונה וחדשנית

גל גדות, שירי מיימון, מירי מסיקה, רותם סלע, הראל סקעת, ליאור סושארד, מלי לוי, ג'ודי שלום ניר מוזס, סלבס רבים ולא רק – מפקידים שנים בידיה המיומנות את הטיפול בעור הפנים שלהם. אבל גם בלונדון היא לא ממש חדשה. 300 נשים שהיא מטפלת בהן בביקורים שלהן בארץ, היא מספרת, כבר ממתינות לבואה, וזה עוד לפני שהקליניקה החדשה בנוטינג היל נפתחה.

בתקופת הקורנה הבנתי את הכוח שמאחורי המותג שלי, כשהלקוחות שלי שמעבר לים לא יכלו להגיע לארץ" אז הבנתי שיש לי מאות מטופלים בלונדון ובאל איי, ולא רק – גם בפריז, בווינה וברומא יש לי לקוחות," היא מגלה.

נפגשנו לשיחה כדי לשמוע מה הסוד שמאחורי המותג ומה היא איתה שאין פה. "הנשים בלונדון, מאוד מודעות לעצמן," היא אומרת "ולכן זו הייתה בחירה טבעית. לא בכל מקום זה ככה. לונדון ידועה כבירת טיפולי היופי. התערוכות הנחשבות בתחום האסתטיקה והמכשור הרפואי הכי מתקדם – זה שם," היא מסבירה, "והשם של הקליניקה Keren Bartov Advanced Skin Care הוא שם שישתלב יפה בתעשייה".

קרן (43), מתגוררת במושב קדימה עם בעל מפרגן ותומך ושלושה בנים (אורי בן ,15 יובל בן ,13 ואלון בן 9). "הקליניקה שלי," היא אומרת, "זו עוד ילדה, זו הבת שאין לי". הקוסמטיקה עבורה היא שליחות והיא מרגישה שזה הייעוד שלה, כי "לעזור לאנשים להרגיש טוב עם העור שלהם זה לא רק בפן החיצוני אלא גם בפן הרגשי." היא מעלימה אקנה ופצעי בגרות, היא מעניקה למטופלים שלה (נשים וגם גברים) עור חלק שהם חלמו עליו תמיד כדי שיוכלו לצאת מהבית עם ביטחון עצמי, לדבריה.

נפגשנו בשיחת זום באישון לילה. "אלה השעות שלי" היא מודה. "אחרי שהילדים נרדמים אני נכנסת למיטה, אני לוקחת איתי את הטלפון, ואז מתחילה לגלול ולשוטט בעולמות הקוסמטיקה ולשאוב מידע. זה הזמן שבו אני בעצם לומדת המון, ואלה השעות בהן אני מבלה בזומים עם רופאים בעולם. זה מטורף אבל אלה השעות בהן אני הכי מתפתחת. אני עובדת עם הרבה חומרי גלם ומפתחת את התכשירים במעבדות שלי בקנדה ובאירופה".

מפקידים בידיה המיומנות את הטיפול בעור הפנים. ברטוב עם תום אביב, גל גדות, מלי לוי, שירי מיימון ורותם סלע. תמונות מהאינסטגרם באדיבות קרן ברטוב

את לא מפסיקה לעבוד אף פעם?

"נכון. ממש כך. ולמרות שאני מאוד אוהבת לישון אני באמת לא ישנה הרבה, 5-6 שעות ולא יותר".

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

לנשים שגרות בלונדון יש עור שונה?

"ברור. בישראל יש הרבה בעיות עור כמו פיגמנטציה, בגלל שישראל היא ארץ שטופת שמש ברמות מטורפות. את זה אין באירופה, וזה אומר שאראה פחות בעיות פיגמנטציה, אבל בגלל הקור אני אראה בעיות של יובש בעור, ואני כן אראה עורות רגישים ואדמומיים. אין לי ספק שנשות לונדון סובלות מבעיות אחרות וממצבי עור אחרים. כיוון שאני יודעת לגעת ולטפל בכל מצבי העור אז אין לי ספק שאני אדע לעזור גם להן".

יש לך טיפולים לעור מזדקן?

"עור מתבגר על אחת כמה וכמה זקוק לטיפול לצמצום קמטים ומיצוק. אני יכולה לעזור לנשים בכל גיל לקבל עור אלסטי מתוח ובוהק. אני משתמשת בלמעלה מ־50 טכנולוגיות רפואיות של החברות הכי מתקדמות בעולם. אצלי בקליניקה אני משתמשת בשילוב של מספר טכנולוגיות רפואיות בשילוב עם מכשירים מהטובים בעולם. ללונדון אני מביאה שיטה ייחודית עם מכשירים ותכשירים פורצי דרך שאני מפתחת כבר שנים".

איך נמנעים מנזקים לעור?

"מספיק שתצא השמש לעשר דקות ביום כדי שהעור ייפגע. אז אני הולכת להרגיל את נשות לונדון לא לצאת מהבית ללא מקדם הגנה על הפנים גם ביום אפרורי. ובכלל, כדאי להשתמש בחומצות שהוכחו במחקרים קליניים עולמיים כבעלות חומרים פעילים למניעת הזדקנות העור, לא כאלה שתמצאו במוצרי מדף. וככל שנתחיל בגילאים מוקדמים יותר נמנע נזקים עתידיים. את החומצות אני מתאימה לסוג העור".

מה יהיה לדעתך מדד ההצלחה בלונדון?

"אני באה לכבוש את לונדון. אני חושבת שהצלחה פירושה ששמי יהיה מוכר כאחת שיודעת ועוזרת, ושהקליניקה תהיה תמיד מלאה, וכמו בארץ – יצטרכו להמתין כמה חודשים לתור. שואלים אותי האם זה יהיה בדיוק אותו דבר. אז כן, סניף נוסף הוא ממש העתק הדבק למה שיש בארץ. אני מביאה ללונדון את אותה שיטת עבודה, את אותם מכשירים ואותם התכשירים. הקליניקה תהיה פתוחה כל יום בשבוע ואני מביאה ללונדון את מיטב הקוסמטיקאיות שלי מהארץ".

הן עושות רילוקיישן?

"בטח. אני כבר שנה וחצי בתוך התהליך הזה; הן כבר קיבלו רישיון עבודה. טסנו ביחד לעשות מבחנים כדי לקבל תעודת קוסמטיקאית בריטית מוכרת. הקליניקה עצמה נמצאת בנוטינג היל, בשכונה שהתאהבתי בה מהרגע הראשון. אני פועלת מאד אינטואיטיבית וזה המקום שהרגשתי בו בבית, למי שמכיר את הסרט המפורסם, זה צמוד לחנות הספרים שמככבת שם".

גם את תגיעי?

"כן בהתחלה הרבה יותר, ובלונדון הקליניקה פתוחה שישי שבת וראשון אז אפשר לקפוץ לסופשבוע, כלומר לטוס חמישי עד ראשון ללונדון, ואז לחזור לישראל שני עד רביעי."

למדת משחק. זה משפיע על הבחירה שלך לככב בסרטונים שאת מעלה לאינסטגרם?

"ברור. בשביל מה למדתי שלוש שנים משחק בבית צבי? משחק זה משהו שהוא בנפש, אני אומנית ואת זה אי אפשר לשים בצד ואני אוהבת את זה אז אם לא על המסכים ולא בתיאטרון אז לפחות באינסטגרם… כשהקליניקה תפתח, אני כבר מתכננת את הרילס שאני אכין שם כשאני משחקת את ג'וליה רוברטס כמו בסרט נוטינג היל".

קרן ברטוב באנגליה בריטניה

הקליניקה זו הבת שאין לי. קרן ברטוב. צילום: שי יחזקאל

את נעזרת בצוות מקצועי?

"ממש לא. אני מכינה הכל לבד בשנייה וחצי. אני אפילו לא מאופרת ואין לי צוות ביוטי או צלמים מאחורי. אני מצלמת ועורכת לבד. נו, בשביל זה יש ילדים שמלמדים אותי את רזי הטיק טוק והאינסטגרם".

יש עלייך הרבה כתבות ואת מוזמנת להרבה תוכניות בטלוויזיה. למה אוהבים לכתוב עלייך?

"שאלה מרגשת. יו זה באמת נכון ואני לא יודעת למה. יש לי כנראה מה להציע כתוכן מקצועי מעניין. הם סומכים על הידע והמקצועיות שלי, ועל זה כנראה זה יושב, כמו גם התוכנית ‘סקין טוק' ששודרה בהוט בידור לפני כשנה וחצי. היו שתי עונות שבהן ראיינתי מטופלים שלי על מיטת הטיפולים, כמו אנה אהרונוב שאני מלווה אותה כבר חמש שנים. כשהציעו לי את התוכנית היא הייתה הראשונה שהתיצבה, וראיינתי אותה תוך כדי טיפול. זה זרם והיו קטעים אמיתיים, מצחיקים ומרגשים. כנ"ל היה גם עם מירי בוהדנה, תום אביב ועוד הרבה. זו הייתה תוכנית קלילה וכיפית".

מתי תפתח הקליניקה?

"אני מקווה שנעמוד בלו"ז ושהקליניקה תפתח בסוף אוקטובר. נעשה פתיחה חגיגית וכמובן שנזמין את המטופלים שלי מהארץ וגם מלונדון".

ומה החלום אחרי?

לפתוח עוד סניפים בעולם. החלום הבא זה לפתוח סניף באל. איי. למעשה חשבתי לפתוח קודם שם, אבל הבנתי שזה רחוק מדי מהילדים בזמן שהם עדיין צעירים.

ואירופה?

"חשבתי גם על פריז… אבל כרגע זה רק לונדון ואל.איי."

https://kerenbartov.co.il

תגיות:
אטרקציות בלונדון
אנגליה
בריטניה
הממלכה המאוחדת
הקהילה הישראלית בלונדון
טיפול באנגליה
טיפול בבריטניה
טיפול בלונדון
ישראלים באנגליה
ישראלים בבריטניה
ישראלים בלונדון
לונדון
מה לעשות בלונדון
נוטינג היל
קוסמטיקאית באנגליה
קוסמטיקאית בבריטניה
קוסמטיקאית בלונדון
קליניקה בלונדון
קרן ברטוב
קרן ברטוב באנגליה
קרן ברטוב בלונדון
קרן ברטוב נוטינג היל

כתבות נוספות של ענת קורן

קרא עוד