ממריאים: וויז אייר השיקה היום טיסות זולות מלונדון לאילת

שוק התעופה מתחמם: חברת התעופה וויז אייר בריטניה השיקה היום מכירת כרטיסים מלונדון לאילת

החל מהתאריך 28 באוקטובר 2018 אפשר יהיה לטוס עם וויז אייר מלונדון לוטון אל נמל התעופה עובדה, שנמצא 65 ק"מ מצפון לאילת. הטיסות יפעלו רק יומיים בשבוע (רביעי וראשון) וניתן לרכוש כרטיסי טיסה רק עד 27 במרץ, 2019. אז אם רציתם לתכנן חופשת פסח/איסטר באילת, תיאלצו לנחות בנתב״ג עם וויז אייר או להזמין דרך חברה אחרת.

מחירי החורף מתחילים ב-‎​26.99 פאונד למושב הזול ביותר (אבל נותרו מעט מקומות ישיבה במחיר הזה) ויש הנחות לנרשמים למועדון ההנחות של חברת התעופה.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

יש לשים לב לכך שבעת ההזמנה מופיעה שורה האומרת "קו זה ממתין לאישור רגולטורי" (This route is pending regulatory approval). כשפנינו אל החברה בעניין זה, נמסר לנו כי ״הקו דורש אישורים רגולטוריים שונים, שעדיין נמצאים בתהליך להשגתם. זוהי פרוצדורה שכיחה הקשורה להפעלת שירותים בין מדינות שאינן כלולות באמנת שנגן״.

ראו בתצלומי המסך הבאים:

הטיסות החדשות לאילת הן חלק משלושה קווים נוספים שאפשר להגיע אליהם מלונדון לוטון באמצעות וויז אייר, המיועדים למי שרוצה לברוח מהחורף הבריטי. השלושה שנוספו היום הם: האלפים הצרפתיים בגרנובל, ורונה באיטליה והעיר טרומסה בנורווגיה, שממנה אפשר לראות את האורות הצפוניים.

ארבעת הקווים החדשים מצטרפים לשמונה קווים קיימים של חברת התעופה הבריטית החדשה Wizz Air UK. זוהי בעצם חברת בת של החברה ההונגרית, שהושקה לאחרונה בבריטניה וקיבלה את רישיון התעופה שלה רק בתחילת מאי השנה (לפני חודש…). ברשותה של החברה הבריטית, שמוציאה טיסות בינתיים רק מלונדון לוטון, יש כיום צי של שמונה מטוסים (Airbus A320 ו-Airbus A321).

טיסה מלונדון לוטון לאילת נמל התעופה עובדה ישראל עם וויז אייר

החברה קיבלה את רישיון התעופה שלה רק בתחילת מאי השנה. דיילת של וויז אייר

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת האתר
תגיות:
וויז אייר
טיסה מלונדון
טיסה מלונדון לאילת
טיסה מלונדון לישראל
לוטון לונדון
לונדון
לונדון אילת

קרא עוד