חיפושים אחר תייר בריטי שנעדר בישראל

יחידות חילוץ, האינטרפול והתקשורת הבריטית - כולם נרתמים למאמצי האיתור של אוליבר מק׳אפי, תייר בריטי שנעדר בישראל מאז נובמבר

אוליבר מק׳אפי (29), ממחוז דאון שצפון אירלנד, יצא בחודש אפריל למסע אופניים חוצה אירופה. הוא רכב כ-14,000 ק"מ עד שהגיע לארץ באוקטובר, שם טייל בשביל חוצה ישראל. הקשר עמו נותק בנובמבר ואופניו נמצאו לא רחוק ממצפה רמון יחד עם חלק מהציוד שלו.

מק׳אפי היה אמור לעזוב את ישראל כבר בתחילת דצמבר. בסוף דצמבר, פנו האינטרפול ומשפחתו של הנעדר אל משטרת ישראל, ומאז צוות יחידת החילוץ של הר הנגב מנסה לאתרו. היחידה עורכת סריקות אינטנסיביות בסיוע כלבים, מזל״טים, מסוקים, חיילים, מתנדבים ויחידות חילוץ נוספות.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

חבריו של מק׳אפי פתחו דף פייסבוק כדי לנסות לאתרו. ״אנחנו יודעים שהוא לא עזב את ישראל, שכן הדרכון שלו לא חצה אף גבול, אבל חלק מחפציו (טאבלט, ארנק ומפתחות) נמצאו ליד שביל חוצה ישראל בדרום הארץ, וחפצים נוספים (אופניו, תיקים, נעליים וכדומה) נמצאו בקרבת מקום״, הם כתבו בפוסט בדף. ״אם יש לכם מידע או שאתם מכירים מישהו בישראל שתוכלו לשתף את הדף הזה עמו בבקשה עשו זאת – כל רמז קטן עשוי לעזור לנו למצוא אותו. אנא התפללו עמנו שאולי (אוליבר) יימצא בריא ושלם״.

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת האתר

קרא עוד