לונדון לא מחכה לכם

מרחיבים פעילות לבריטניה? מתכננים להעסיק עובדים מקומיים? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת

הרחבת הפעילות לשווקים חדשים כרוכה באתגרים ובסיכונים. העסקת עובדים בבריטניה, בין אם הם ישראלים בעלי אישורי עבודה, או או בין אם אלו עובדים מקומיים, מחייבת עמידה בחוקי העבודה המקומיים, פתיחת תיק ניכויים במס הכנסה (HMRC) ופתיחת חשבון בנק עסקי מקומי לצורך תשלומי מיסים, ביטוח לאומי, פנסיה ועוד.

פתיחת חברת־בת בבריטניה במטרה להעסיק עובדים דורשת גם היא מומחיות ומצריכה רישום חברה, שכירת רואה חשבון מקומי, דיווח לרשויות, הגשת דו”חות שנתיים, עמידה בחוקים ותקנות ספציפיים לשוק הבריטי – וכל זה כשרק נכנסתם לשוק חדש אותו עליכם ללמוד ולהכיר מאפס.

עבודה, עסקים, העסקת עובדים בלונדון, אנגליה, בריטניה

פתיחת חברה במטרה להעסיק עובדים דורשת מומחיות וידע, ובמיוחד בנבכי הבירוקרטיה הבריטית

כך תעבדו נכון בלונדון

לבריטניה מערכת חוקים ותקנות מורכבת, למי שלא מורגל בה היא נראית פעמים רבות משונה. מעסיקים לא תמיד מודעים לרמת המורכבות. הם מתחילים לחפש פתרונות פשוטים ומהירים להעסקת עובדים מקומיים, עוברים להתעסק עם קבלני משנה ופרילנסרים, ולבסוף מגלים על בשרם עד כמה עבודה בצורה הזאת היא מורכבת לניהול ולפיקוח וגם יקרה הרבה יותר ממה שחשבו.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

חברת WANU Consulting מציעה פתרונות העסקה ישירה בבריטניה, בצורה פשוטה וקלה ובעלות נוחה וידועה מראש. החברה מספקת עיבוד ותשלום משכורות לעובדים ישירות לחשבונם, חישוב ותשלום זכויות והטבות סוציאליות, תשלום מיסים באופן אוטומטי כולל ניכוי במקור והגשת דו”חות לרשויות. כל השירותים ניתנים מול חשבונית חודשית אחת ונעשים בשקיפות מלאה. ללקוח אין צורך ביועצי מס, רואי חשבון ועורכי דין מקומיים. הכל מגולם בתשלום ל־WANU Consulting.

בין השירותים הניתנים:

ניהול שכר העובדים באופן מרוכז.
√ תשלום שכר וזכויות סוציאליות ללא צורך בהתעסקות מישראל.
√ עמידה בכל דרישות חוקי העבודה בבריטניה.
√ ניהול רישום הנוכחות, צבירת ימי החופשה וההטבות השונות.
√ הגשת דו”חות לרשויות הבריטיות עבור הלקוח.
√ מחיר אטרקטיבי.

* לפרטים נוספים ניתן לפנות באי־מייל:
info@wanugroup.co.uk
או בטלפון: 20-3005-5254(0)44+

שחף קרבט הוא בעלים של חברת ייעוץ בתחום תשתיות מיחשוב וענן, עובד כעצמאי בבריטניה משנת 2016, יועץ בתחום הקונטרקטינג.
<a href="http://www.shachafkarvat.com/?fbclid=IwAR3m-001IL-sVdxxHMedNiGHd_6xzgHqaLu4m9vyjwrbaRuS-ySmsix-tKY" target="_blank" rel="nofollow noopener" data-lynx-mode="hover" data-lynx-uri="https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.shachafkarvat.com%2F%3Ffbclid%3DIwAR3m-001IL-sVdxxHMedNiGHd_6xzgHqaLu4m9vyjwrbaRuS-ySmsix-tKY&h=AT0D5ET0_LOHIDTcw3OkyF2o7YVVQoVoUlMdhZDfU0u6Pa8jStZFaTgKuaqB1PZ9kQcdNxfn4toYi0W6-01AgSRhIn0xiRlcv8IBJrLuoBgL-06AkL_qzmE1HsqxCTRa7OFe_w">www.shachafkarvat.com</a>

למאמרים נוספים מאת שחף קרבט
תגיות:
העסקת עובדים בבריטניה
עבודה באנגליה
עבודה בבריטניה
עבודה בלונדון
עסקים באנגליה
עסקים בבריטניה
עסקים בלונדון
פתיחת חברה באנגליה
פתיחת חברה בבריטניה
פתיחת חברה בלונדון
פתיחת עסק באנגליה
פתיחת עסק בבריטניה
פתיחת עסק בלונדון
שחף קרבט

קרא עוד