פה זה לא האח הגדול

קבוצת יהודים בריטים תיסע לישראל ותתארח בקיבוץ שבועיים בו יצלמו ריאלטי או דוקמנטרי על זהות יהודית בריטית, צפו לחליבה פוטוגנית, קטיף בחאקי קצר, וחדר אוכל של פעם

הבי.בי.סי מתכנן לשדר סרט דוקומנטרי (או ריאליטי לא כל כך החליטו שם) שבו תגיע קבוצת יהודים בריטים לארץ בכדי לחקור נושאים הקשורים לזהות תרבותית ואמונה. לא מדובר באח הגדול הגרסה היהודית, אלא דיון רציני בקרב קבוצה מייצגת של חברי הקהילה, עם מגוון של רקע ואמונות, בין הגילאים 18 ו-70. בשבועות האחרונים הופיעו בקשות למועמדים בדפי פייסבוק פופולריים בקהילה.

דובר של הבי.בי.סי אישר כי החברה מפתחת את התוכנית אשר שואפת לחקור מה עומד מאחורי זהות בריטית ויהודית. עוד נכתב: כחלק מהתכנית, התורמים, שיגיעו מקטע רחב של אוכלוסייה ואמונה, ייסעו לישראל כדי לגלות יותר על הזהות התרבותית שלהם ולדון בסוגיות החשובות ביותר ביהדות המודרנית. אנו נמסור פרטים נוספים בבוא העת .

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

חברת ההפקה Lion TV מדווחת כי היא מוצפת עם במועמדים עבור התכנית ללא השם, אשר תשודר בשנה הבאה. בפוסט נכתב: פנו אלינו חברת טלוויזיה המחפשת 10 יהודים בבריטניה עם מגוון רחב של השקפות וחוויות יהודיות ששמחו לדון על משמעותם היהודית. אתה תגיע ארצה לחיות בקיבוץ במשך שבועיים, שם תצטלם לפרויקט תקשורת.

דובר ועד מועצת הנציגים אישר שחברת הפקה טלוויזינית ביקש מהם להפיץ את השמועה מפה לאוזן ודרך הדואל. התכנית תשודר בשנה הבאה. כנראה בחגיגות 70 שנה להקמתה של מדינת ישראל. ייתכן כי הרעיון של התוכנית הוא בהשראת סדרה מוצלחת בשם Like US, ששודרה בבי.בי.סי2, בהשתתפות 10 מוסלמים בריטים עם דעות מנוגדות שצולמו דנים בפוליטיקה ודת.

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת עלונדון

כתבות נוספות של מערכת עלונדון

קרא עוד