זוכרים את ג'ורג' מייקל

מופע מחווה מיוחד לכוכב הפופ הבריטי האגדי עם כמה מהמוזיקאים שליוו אותו. יש קוד הנחה לקוראי עלונדון!

ג'ורג' מייקל, הנחשב לאחד מכוכבי הפופ הגדולים, פעל לאורך ארבעה עשורים ובהם מכר למעלה מ-100 מיליון עותקים מאלבומיו. באופן אירוני וטרגי הוא נפטר בגיל 53 בחג המולד, בזמן שתחנות רדיו בבריטניה וברחבי העולם השמיעו כמדי שנה את אחד מלהיטיו הגדולים, Last Christmas.

המופע בישראל, הנקרא The Freedom Tour (פרטים בתחתית) על שם אחד משיריו של ג'ורג' מייקל, יציין שלוש שנים לפטירתו של הזמר האייקוני. מי שישיר במקומו יהיה הסולן הבריטי רוב למברטי. למברטי החל את דרכו המוזיקלית בתחרות קריוקי בפאב מקומי באנגליה, שם ביצע גרסת כיסוי לשירי ג'ורג' מייקל ומאז מבצע את שיריו של מייקל כבר למעלה מ-20 שנה, בין היתר בתוכניות של הבי-בי-סי.

למברטי הוא כפיל של מייקל. כשמתבוננים בלמברטי מופיע אפשר לזהות הרבה דמיון ביניהם – המראה החיצוני, התנועות, התלבושות ואפילו קולו נשמע דומה. ג'ורג' מייקל אמר בעצמו, באחד מראיונותיו האחרונים: "אנשים תמיד טועים בזיהוי וחושבים שאני רוברט למברטי…".

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

את למברטי ילווה הרכב של עשרה נגנים וזמרים. לשלושה מהם יש היסטוריה עם ג'ורג' מייקל. הסקסופוניסט דיוויד בפטיסט ניגן אותו בלהקת ווהאם! המתופף קרלוס הרקולס ליווה את מייקל במשך שנים. בנוסף, זמרת הליווי סמנתה אנטואנט סמית שרה במקהלת הגוספל על הבמה ההיסטורית של איצטדיון וומבלי בלונדון ב-1992, בקונצרט המחווה הידוע לפרדי מרקורי.

צפו לכל הקלאסיקות משנות ה-80' ועד ללהיטים האחרונים של ג'ורג' מייקל, וגם לאורח ישראלי – הזמר אדם – שישיר שני שירים יחד עם למברטי.

ההופעה בישראל

מתי: מוצ"ש, 18 בינואר, 2020. 21:30.
איפה: רידינג 3, תל אביב.
קנו כרטיסים כאן והכניסו את הקוד alondon לקבלת הנחה של 15%.

הופעות בבריטניה

רוב למברטי מופיע לא מעט ברחבי בריטניה ולפעמים גם בלונדון. אם פספסתם את ההופעה בישראל, בתאריכים 1 – 12 במאי 2020 למברטי יקיים סדרת הופעות מיוחדת יחד עם תזמורת – מגלזגו ועד לברייטון. קנו כרטיסים כאן.

תגיות:
ג'ורג' מייקל
הופעות בבריטניה
הופעות בלונדון
הופעות מוזיקה באנגליה
כרטיסים להופעות בלונדון
מוזיקה באנגליה
מוזיקה בלונדון
מופע מחווה לג'ורג' מייקל
רוב למברטי

קרא עוד