מה לעשות בלונדון בסוף השבוע הקרוב: 20 - 22 ביולי 2018

פעילויות ירוקות למשפחה, תערוכה של בנקסי, פסטיבל אוכל ומוזיקה בקמדן ומתחם חדש של הארי פוטר בהמליס. רעיונות לבילוי בסופשבוע הקרוב בלונדון

שבוע ירוק בלונדון
London National Park City Week

לראשונה מתקיים שבוע ירוק מיוחד בחסות עיריית לונדון המוקדש לריאות הירוקות של העיר. בלינק למטה (לחצו על המילה ״חינם״) תוכלו לראות מפה עם פירוט של כל האירועים באזור שלכם. האירועים כוללים סיורים מודרכים, סדנאות אומנות בטבע, מפגש עם בעלי חיים, פעילויות לכל המשפחה ועוד. בנוסף, יתקיים ביום ש׳ (21 ביולי) יריד עם הרצאות ושיחות בנושאים ירוקים וסביבתיים, שבו תוכלו גם לקבל בחינם מפה ענקית של הפארקים הלאומיים בעיר (היריד חינמי אבל צריך להירשם כאן).

מתי: 21 – 29 ביולי, 2018.
איפה: ברחבי לונדון.
חינם.

מה לעשות בלונדון ביולי בסוף השבוע - שבוע ירוק פארקים הליכות סיורים אומנות

שבוע ירוק. סיורים, פעילויות, מפגשים עם בעלי חיים ועוד

תערוכה בלונדון
Banksy, Greatest Hits: 2002-2008

תערוכה המוקדשת לאומן הגרפיטי האנונימי והידוע בנקסי וכמו שאפשר להבין משמה, היא מתמקדת רק בשנים 2002 – 2008 ומציגה את העבודות הידועות שלו. אחת מהן היא Girl and Balloon מ-2006, שלפי סקר שנערך ב-2017, היא נבחרה ליצירת האומנות האהובה ביותר בבריטניה.

מתי: עד 25 באוגוסט, 2018. ג׳-ש׳, 10:00 – 18:00.
איפה:
גלריית לאזינק סאקוויל, לונדון.
כתובת: Lazinc Sackville, 29 Sackville Street, Mayfair, London, W1S 3DX
חינם.

In a recent poll, Banky’s “Girl and Balloon” was voted the best loved work of art in the UK. The piece exemplifies Banksy’s innate skill to distil complex emotional concepts into a succinct and universally understood image. “In my humble opinion he helped normal people feel it was ok to like art. For the first time, they felt that they didn’t need a degree to “get it. In their minds he created art just for them… He was owned by the general public, they took him to their hearts across the globe.” – Steve Lazarides | You can see Girl and Balloon imagery at Lazinc’s exhibition; Banksy, Greatest Hits: 2002 – 2008 #Lazinc #BanksyGreatestHits #Banksy #art #gallery #london #streetart #exhibition

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

A post shared by Lazinc (@lazinc) on

יריד אוכל בלונדון
The Gluten Free Street Food Festival

פסטיבל שכולו מוקדש לאוכל ללא גלוטן. חוץ מטעימות וקניית מאכלים ומשקאות טבעוניים ונטולי גלוטן ייערכו גם הדגמות בישול ושיחות שמסבירות על החלבון הדביק הזה. התאריך 21 ביולי הוכרז בתור יום הבסקינג בלונדון, ושוק קמדן יארח מוזיקאי רחוב. ביום למחרת, יופיעו אומנים מקומיים. ביומיים של הפסטיבל יהיו גם ציורי פנים לילדים.

מתי: ש׳-א׳, 21 – 22 ביולי, 2018. 11:00 – 20:00.
איפה: קמדן לוק פלייס, שוק קמדן, לונדון.
כתובת: Camden Lock Place, Camden Town, London, NW1 8AF
חינם.

מה לעשות בלונדון ביולי בסוף השבוע - פסטיבל יריד אוכל שוק קמדן

ללא גלוטן. פסטיבל אוכל ומוזיקה בשוק קמדן

אטרקציה לילדים בלונדון
Harry Potter at Hamleys

סניף הדגל של רשת חנויות הצעצועים הוותיקה המליס, בריג׳נט סטריט, פתח השבוע מתחם חדש המוקדש כולו להארי פוטר. תוכלו למצוא שם צעצועים שונים, כמו שרביטי קסמים, כובעים, סניץ׳ מוזהב ועוד פריטים בהשראת סדרת הספרים והסרטים של ג׳יי קיי רולינס. המחירים, כמו שאר הצעצועים בחנות, לא זולים, והחנות הודיעה שבאוגוסט יגיעו פריטים עוד יותר יקרים (ואיכותיים) למעריצי הסדרה, כמו העתק של המטאטא ״פיירבולט״ (שיעלה כמעט 300 פאונד), וגם מהדורה קסומה של לגו. חוץ מקניות, מדי יום יהיו הדגמות של המוצרים, תחרויות ואפשר לנסות ולזכות בפרסים אם מעלים תמונות לאינסטגרם עם ההאשטג: #HarryPotteratHamleys.

איפה: חנות המליס, לונדון.
כתובת: Hamleys, 188-196 Regent Street, London, W1B 5BT
הכניסה חינם

מה לעשות בלונדון השבוע - חודש יולי 2018 - הארי פוטר המליס ריג׳נט סטריט

סניץ׳ ועוד. הארי פוטר בחנות המליס

מחפשים רעיונות נוספים לסוף השבוע ובכלל במהלך החודש? קראו את הכתבה מה לעשות בלונדון בחודש יולי 2018.

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת האתר
תגיות:
בנקסי
הארי פוטר בלונדון
המליס
מה לעשות בלונדון
מה לעשות בלונדון בחודש יולי
מה לעשות בלונדון בחודש יולי 2018
מה לעשות בלונדון ביולי
מה לעשות בלונדון ביולי 2018
ריג׳נט סטריט
תערוכה בלונדון

כתבות נוספות של מערכת האתר

קרא עוד