הנסיך לואי, התינוק המלכותי: בממלכה יודעים לחגוג מה שחשוב באמת

לא השלום של דרום וצפון קוריאה ולא המצב בישראל ובמזרח התיכון. דקה אחרי דקה, מיסטר בין מסביר מה שבבריטניה רצו באמת לדעת השבוע

מתי שהעולם מתעסק בדרכים חדשות להרוס את החיים שלנו, כאן בממלכה הקטנה הנסיכים בבריטניה התרכזו בדבר החשוב באמת – תינוקות. הנה מה שפספסתם השבוע.

פנו את היומנים

אז הכל התחיל עם הודעה קורעת של סיימון מק'קוי, המגיש האגדי של הבי-בי-סי, באוקטובר בשנה שעברה. "אני לא בטוח עד כמה זה באמת חדשות… פנו את היומנים שלכם ושריינו את הזמן הזה, כי זה בדיוק מה שאני עושה":

ואז הגיעה ההודעה על הלידה. בישראל ובעולם אולי התקשורת מתרגשת בטירוף. אבל סיימון לא אכזב עם תגובה הכי אדישה ו"מזל טוב" ציני. אין, חולה עליו.

זה היה פחות מצחיק מהפעם ההיא, לפני איזה ארבע שנים, שהוא עמד מחוץ לבית החולים:

מטורפים חסרי חיים

גם בלידה הזאת היו כמה מטורפים חסרי חיים, שחיכו מחוץ לדלת של בית החולים כמה ימים. היו להם מצלמות והם נראו ממש כמו עיתונאים.

הדלת זזה מדי פעם וכולם במתח. פתאום הנסיכה יוצאת ומחזיקה תינוק בן אנוש. כן, יש מצב שזה מה שבדיוק יצא לה מהבטן. מזל, כי בדיוק ראיתי את הסרט "הזבוב"…

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

אניוויי, אלפי הורים שצופים בכל העולם לא מצליחים להירגע. גם אני. "פששש, תראי איך היא נראית! מתי היא הספיקה להתאפר ולהתלבש? אני גם רוצה כזו לידה, שמעת? היא כבר מזמינה את השמלה האדומה".

ואז הנסיך וויליאם אומר לכולם "חוזר עוד דקה" ובאמת חוזר עם שני הפרקים הקודמים. הנפנוף של הנסיכה שארלוט ייחרט בזיכרוני לנצח. או שלא…

הנסיך מחזיק בנונשלנטיות מושב לתינוק – יש מצב שהתינוק בפנים ולא בובה – ומעמיס אותו על המכונית. “יאללה, סע לארמון נהגוס! הנה עוד אחד שלא צריך לדאוג מה הוא יעשה שיהיה גדול. רגע, בעצם אני הנהגוס. רואים? אין לי משרתים…״. מה שבאמת מצחיק בסרטון הבא מגיע אחרי 46 שניות. מישהו שם שואל במגפון: "לאן אתם נוסעים עכשיו? אפשר לבוא?".

הזוג הבא, הניקור וההימור

יומיים אחרי, הנסיך וויליאם נתפס מנקר בטקס זיכרון ביום אנזא"ק. פדיחות, אבל אלפי הורים בכל העולם מזדהים. מה, גם להם יש משרתים שמטפלים בתינוק כמו שיש לו?

מה נשאר? השם. כל העולם כבר רוצה לדעת איך קוראים לזאטוט. הארי כבר יש. וויליאם בשימוש. אליזבת תפוס וגם קצת נשי. אולי הנרי התשיעי? לא, הלכו על לואי במבטא צרפתי. יענו, לואי ה-19? הפלתם בפח את המהמרים…

אבל חגיגה אחת נגמרה, מתכוננים כבר לבאה – החתונה של מייגן מרקל. נגמרה קריירת המשחק שלך ועכשיו תשחקי בתוכנית הריאליטי החדשה "הנסיכים". ויאללה, להתחיל לעבוד על עוד דרדקים טוענים לכתר. ככה תהיה עוד עבודה לחסרי החיים האלה, שנראים כמו עיתונאים.

מיסטר בין (מר פח בעברית) אוהב לכתוב על נושאים שלא כולם אוהבים להתעסק בהם. זקוקים למדריכים "מועילים" נוספים? <a href="mailto:info@alondon.net">כתבו אליו</a>

<em>* הטורים של מיסטר בין נכתבים בהומור וכסאטירה, ואין לייחס לנאמר בהם שום משמעות אחרת או ניסיון לפגוע.</em>

למאמרים נוספים מאת מיסטר בין
תגיות:
משפחת המלוכה הבריטית

קרא עוד