המסת שומנים בהפסקת צהריים

קוראל דקל שמעה על המרפאה החדשה 'לוטוס' בגולדרס גרין והתעניינה בטיפול החדשני של המסת תאי שומן

הגעתי למרפאה החדשה והחדישה שפתח דר מיקי פרנקל ברח' פינצ'לי רואד כדי לפגוש את דר ססיל בלום, רופא יהודי צרפתי המתמחה בחיטוב הגוף. לאחרונה נתקלתי במאמרים רבים שמתארים את הפרוצדורה של המסת תאי שומן כטיפול של הפסקת צהריים. וכמו כל אישה, מייד בדקתי מול הראי מה ניתן לתקן.

דר בלום קיבל את פני בחדר בו מתבצע הטיפול. חדר מואר רחב ידיים, במרכזו מיטת טיפולים וצמוד אליו חדר מכשירים סטרילי כנדרש. הוא הסביר לי כי הטיפול מתבצע בעזרת מכשיר לייזר מיוחד smart lipo – ללא הרדמה מלאה וללא תופעות לוואי, שמביא להתפרצות של תא השומן ולהשלכה של תכולתו לתוך המרחב הבין-תאי. אותו שומן, שכבר אינו נמצא בתוך התא, נספג בתוך מערכת העיכול ומופרש החוצה. המוצר מתאים לטיפול באנשים בעלי משקל ממוצע עד משקל עודף אשר מוטרדים משומן אשר מצטבר בחלק מסוים בגוף (בדומה לשאיבת שומן), ואינו מיועד להיות תחליף דיאטה עבור השמנים מאוד.

מה ניתן לתקן בטיפול?

כמעט כל איזור בו ישנם תאי שומן עקשניים במיוחד, והתעמלות או דיאטה לא עוזרות: סנטר כפול, ירכיים פנימיות, קפלים בגב, זרועות טקסי (חמאתיות) ושיפולי בטן, למשל.

תאר בבקשה את התהליך

במקום לחדור לגופך, לחפון את תאי השומן ולהוציא אותם בפרוצדורה של שאיבת שומן liposuction)) עם הלייזר אנחנו פוגעים בתאי השומן במקום. דמייני חדר מלא בבלונים. שאיבת שומן מכניסה מגרפה ומוציאה את הבלונים אתה. אני נכנס עם סיגריה ומפוצץ אותם במקום מבלי לפגוע ברקמות האחרות.

זה כואב?

מעט מאוד. קודם כל אני מרדים את האיזור בו מתבצע חיתוך של ממ. לשם אני מחדיר מחט עם חומר מרדים תת עורי לצורך החדרת סיב הלייזר. הלייזר פועל על חום ובלי חומר ההרדמה זה יכאב כמו כווייה.

ואחרי הטיפול?

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

אחרי הטיפול אני ממליץ לקחת אנטיביוטיקה ליתר זהירות. אם יש כאב קל במקום בשל שטפי דם שטחיים – אפשר לקחת אקמול.

מה קורה עם השומן שבתאים?

השומן יפלט מהגוף דרך הכליות ומערכת העיכול. אנחנו לא מוציאים יותר מחצי ליטר בטיפול אחד. ההבדל הגדול בין שני הטיפולים הוא ששאיבת שומן מורידה באופן אגרסיבי כמות גדולה של שומן, ותוך כך פוגעות ברקמות וגורמת לאיבוד דם, כמו שרבים מהקוראים ראו בוודאי בתוכניות טלוויזיה פופולאריות. המסת תאי שומן היא עבודה עם טכניקה מעודנת ולא אגרסיבית. השיטה הומצאה ב 1995-6 והמכונה עובדת מאז 2001. הפרוטוקולים מורים על הצלחה מוחלטת, ואני עובד אתה מאז 2002.

ותאי השומן לא חוזרים?

לעולם לא. מספר תאי השומן קבוע כל חיינו. השמנה כרוכה בהגדלת נפח תאי השומן ולא בריבוי מספר תאי השומן. אבל אם לא תקפידי על תזונה נכונה תאים אחרים יתרחבו וימלאו את החלל שנוצר. אני לא ממליץ לעבור את הטיפול ללא שמירה על תזונה נכונה והתעמלות. צורת הגוף שלך הוא תוצאה מתמטית של מה שאת מכניסה (קלוריות אוכל) ומה שאת מוציאה (קלוריות מאמץ), כמו חשבון בנק.

בעניין זה… והמחיר?

הרבה פחות משאיבת שומן. אבל כמובן, כל מקרה לגופו.

Lotus Clinic היא מרפאת השיניים החדשה של דר מיקי פרנקל, בה מבוצעים בנוסף לטיפולי שיניים, טיפולי יופי ואסטטיקה רפואיים עי רופאים וצוות מיומן ומנוסה בתחום, ובעזרת ציוד חדיש ומתקדם.

בין הטיפולים המוצעים: המסת תאי שומן בעזרת מכשיר לייזר מיוחד smart lipo – ללא הרדמה מלאה וללא תופעות לוואי. חיטוב ועיצוב הגוף, מיצוק העור והעלמת צלוליטיס בעזרת מכשיר radiofrequency. הסרת השיער בעזרת מכשיר IPL. לייזר מיוחד לפילינג ובהעלמת קמטים – PIXEL skin rejuvenation וטיפולי אקנה בעזרת IPL. בוטוקס ומילויים.

Lotus Clinic

943 Finchley Road

(ליד תחנת הרכבת של (Golders Green

טל': 020-82018080

www.lotusclinic.co.uk

כתבות נוספות של קוראל דקל

קרא עוד