הופעות מוזיקה בלונדון שכדאי לראות החודש

מחפשים הופעות מוזיקה מעניינות ושוות בלונדון בחודש פברואר 2020? קבלו ארבע המלצות מיוחדות

אחת מהלהקות המיוחדות יותר שיגיעו בפברואר ללונדון

הלהקה האמריקאית אלג'יר (Algiers) תהיה אחד מהקולות הייחודיים שיופיעו בחודש פברואר בלונדון. קצת קשה לשים את האצבע על ז'אנר מסוים שבו חברי הלהקה מתמקדים – היא הוגדרה כלהקת פוסט-פאנק, גוספל, היפ-הופ ורוק, ואי-אפשר לומר שכל אלה מתחברים בקלות. בכל אופן, הם מגיעים לבירת בריטניה כחלק מסיבוב הופעות לרגל יציאת אלבומם השלישי והחדש, There is No Year. את החגיגה הם מכנסים בווילג' אנדרגראונד בשורדיץ׳ (Village Underground), אז תשאירו את העקבים בבית ובואו עם נעליים נוחות.
5 בפברואר 2020, קנו כרטיסים כאן.

מוזיקה שמתאימה לאווירה האפוקליפטית

בשבועות האחרונים אנחנו שומעים על עוד ועוד מקרים של וירוס הקורונה, שבינתיים לא רק הרס את המיתוג של הבירה עם כל מיני ממים, אלא גם הכניס את כל סין להסגר ואת העולם לפאניקה. אז עשור חדש נפתח עם אווירת סוף העולם, ועכשיו כל מה שנשאר לנו זה למצוא פסקול מתאים. נדמה לי שקשה יהיה למצוא מועמד מתאים יותר מאשר "פיצוצים בשמיים", הלוא הם Explosions in the Sky. עם רצועות כמו First Breath after Coma או It's Natural to Be Afraid, כל שנותר לנו זה להסתכל על העולם לאט-לאט נשרף, או לצפות בלהקה הזו שתופיע באוונטים אפולו בהאמרסמית׳ (Eventim Apollo).
15 בפברואר 2020, קנו כרטיסים כאן.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

זמר-יוצר אמריקאי ותיק וגם מפתיע

מאחורי דמיאן ג'וראדו (Damien Jurado), הזמר-יוצר האמריקאי, יש כבר 18 אלבומים (!). האחרון שבהם, In the Shape of a Storm, יצא באפריל בשנה שעברה. כעת, ג'וראדו יוצא לתור את העולם, כנראה כחלק מקידום האלבום. הרגישות שבה הוא בוחר את המילים והמוזיקה שמתנגנת ברקע יתאימו לקטלוג שלו כסינגר-סונגרייטר. אבל כדאי לדעת שלא פעם הוא משלב טכניקות אקספרימנטליות ביצירה שלו, כמו הקלטות שדה או שימוש בכלים ניסיוניים, מה שמחזק את מימד ההפתעה לקראת ההופעה שלו במרכז עמנואל (Emmanuel Centre) בלונדון.
21 בפברואר 2020, קנו כרטיסים כאן.

סלט מוזיקלי ים-תיכוני בתיבול ג׳אז, פאנק ואלקטרוני

יאניס שטורץ הוא אחד ממקימי הלייבל הגרמני חביבי פאנק (Habibi Funk), ופועל כדי-ג'יי תחת אותו השם. כל עיסוקו של הלייבל – שממוקם, איך לא, בברלין – הוא בחידוש וברענון מוזיקת ג'אז ופאנק ממדינות ערב משנות ה-70׳ וה-80׳. חוץ ממנו, להופעה הזו יגיע גם מהמט אסלן, תקליטן שווייצרי, שהוריו ממוצא טורקי. אם לשפוט על פי המוזיקה שהוא יוצר, אסלן הוא יצור היברידי. מצד אחד, הוא יוצר מוזיקה אלקטרונית המתאימה למערב. ומצד שני, משלב במוזיקה השפעות מהמזרח התיכון וטורקיה. השילוב מהפנט! מומלץ לתפוס אותם במועדון ג׳אז קפה בקמדן (Jazz Cafe).
28 בפברואר 2020, קנו כרטיסים כאן.

בן שרוני מסיים בימים אלה תואר שני בפילוסופיה. התזה שלו עוסקת בתפקיד ותפקוד האידאולוגיה בישראל. הוא פרסם באלכסון וכתב בקביעות למגזין תזה. כיום, הוא שדרן רדיו וכותב תור דו-שבועי למגזין מוזיקה בברלין. לאחרונה הוא עבר ללונדון על מנת לחפש אפשרויות חדשות בתקלוט, כתיבה ועד כל אספקט שמקשר תרבות, פוליטיקה וטכנולוגיה. מוזמנים ליצור איתו קשר ב<em><strong><a href="mailto:sharoniben@gmail.com">אימייל</a></strong></em>.

למאמרים נוספים מאת בן שרוני
תגיות:
איזה הופעות לראות בלונדון
הופעות מוזיקה באנגליה
הופעות מוזיקה בבריטניה
הופעות מומלצות בלונדון
הופעת מוזיקה בלונדון
כרטיסים להופעות בלונדון
לונדון פברואר 2020
מה לעשות בלונדון פברואר 2020
מה לעשות בפברואר בלונדון

קרא עוד