מה היה בביקור של נתניהו בלונדון?

א׳ איראן, ב׳ בחירות? מיסטר בין מסכם את הרגעים ״הכי חשובים״ בביקור של רה״מ נתניהו בלונדון

מארב מחוץ לדאונינג סטריט

הזעיקו אותי כדי לדווח על ביקור הבזק של ביבי בבריטניה. אבל כבר המשפט הזה כבד ויש בו יותר מדי בי״תים. זה כמו להגיד הרבה בבל״ת ובלבולים בביצים. חוצמזה, אני לא פראייר ולא נדחף בין כל הצלמים והעיתונאים המסכנים האלה. אז כמו גדול, פתחתי את ערוץ היוטיוב של הרוסים ששידר חי מול דאונינג 10. תמיד אפשר לסמוך עליהם שיתקעו מצלמה וירגלו במקומות כאלה. הם גם לא מתביישים וקוראים לסרט ״מארב מחוץ לדאונינג סטריט״. זה פיצ׳ר של יותר מ-3 שעות אז פרס אוסקר מגיע למי שמצליח לראות עד הסוף:

הסרט הערבי של יום חמישי

זה באמת מרגש לראות דלת שחורה שעושה טיזינג ונפתחת מדי פעם. אבל עושים יותר מדי סיפור ממשחק מקדים. אז הסתכלתי על סרטון אחר, שם ביבי בנתב״ג אומר למה דחוף לו לבקר בלונדון עם תרגום לערבית. אהבתי את הטאץ׳. כן, עוד פעם איראן החארות האלה שרוצים לפתח גרעין ולזרוק על כולם. הכי התרשמתי מהקאט לסצנה האחרונה שבה הזוג עולה במדרגות יד ביד – משתי זוויות צילום! עריכה מעולה.

המקהלה שגנבה אותי

רגע, חסר לי משהו. איפה כל דגלי פלסטין והמקהלה שגונבים את כל ההצגה? מצאתי!

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

לא רק בלונדיני

עכשיו אני רגוע וחוזר אל הסרט עם הדלת השחורה ופתאום רואים מכוניות ומשלחת ישראלית מגניבה על הכביש. יש התקדמות. בסוף יוצא בו ג׳ו, הראש הבלונדיני הממשלתי שלנו, מנופף לביבי כמו אחוקי וגיבורי הסרט סופסוף נפגשים.

גברים בכחול

הנה סרטון מבפנים – אהבתי את התפאורה והעניבות. ביבי ובוריס אומרים שהם הולכים לדבר על המון דברים. טוב, תיהנו. אני בינתיים מפצח וזורק גרעינים, וחושב על איראן החארות האלה, יא אללה איתם.

פורסט גם

אחרי חצי שעה (מה?!) ביבי יוצא. בשביל 30 דקות טסים קוויקי של חמש שעות? את בוריס אני יכול להבין. יש לו מספיק בלבולציה של ברקסיט ובחירות על הראש. אבל מה התירוץ שלנו? זה נגמר מוקדם מדי ועד הפגישה בערב עם האמריקאים יש המון זמן. אבל ביבי לא מאכזב. הנה התסריט:

לונדון. אחר הצהריים. מזג אוויר אפרורי. פארק ירוק עם ספסלים. ראש ממשלה מכהן הולך בשביל לכיוון הצלם.
ביבי: ״תזוז קצת אחורה כדי שנוכל להתקדם. אחרי ביקור עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג׳ונסון ושר ההגנה – רגע, זה לא עמיר פרץ לפני גילוח השפם?״.
הצלם: ״לא״.
ביבי: ״דומה. בכל מקרה רציתי לספר לכם…״.

קורע. אגב, גם אני מתחיל מעכשיו סיורים בלונדון – בעקבות ביבי. תבואו, אני מסדר מאבטחים, תצפית על דלת שחורה וקפיצה לגני ויקטוריה עם הפסל של פרץ.

ואז הוא מתיישב על ספסל. חיכיתי במתח מתי איזה סנאי יקפוץ עליו, כדי שיאכיל או שלפחות ילטף אותו. אבל הוא נשאר לבד. בכל מקרה אהבתי את הפאנצ׳ליין על זה שהביקור הוא לא בגלל הבחירות וכמה שניות אחרי הוא קורא להצביע לליכוד.

לא שכחו אותי בבית

לפני שהוא טס לישראל, ביבי ממחזר קצת את המונולוג…

אבל לא יכול להתאפק ולראות כבר את הפרקים הבאים. יודעים אם בני, בוגי, בצלאל, בנט, ביטן או סלבס ישראלים אחרים מגיעים בקרוב ללונדון? אני ובוריס מחכים!

מיסטר בין (מר פח בעברית) אוהב לכתוב על נושאים שלא כולם אוהבים להתעסק בהם. זקוקים למדריכים "מועילים" נוספים? <a href="mailto:info@alondon.net">כתבו אליו</a>

<em>* הטורים של מיסטר בין נכתבים בהומור וכסאטירה, ואין לייחס לנאמר בהם שום משמעות אחרת או ניסיון לפגוע.</em>

למאמרים נוספים מאת מיסטר בין
תגיות:
ביבי בבריטניה
ביבי בלונדון
בנימין נתניהו בלונדון
נתניהו בבריטניה
נתניהו בלונדון

קרא עוד