אילון לוי ודגל ישראל

איילון לוי. גאים בך!

איילון לוי שגדל בלונדון להורים ישראלים הוא הדובר החדש במערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, שעושה בית ספר לערוצי התקשורת הבריטיים

הוא הפך לכוכב רשת עם מיליוני עוקבים בארץ ובעולם אחרי שעשה כותרות כשהרים זוג גבות לתפארת בסרטון שהפך ויראלי. זו הייתה תגובתו הספונטנית כאשר קיי בורלי מרשת סקיי ניוז, שאלה אותו, אם זה שישראל משחררת 150 אסירים פלסטינים בתמורה ל-50 ישראלים שנמצאים בעזה, זה כי ישראל מזלזלת בחיים של פלסטינים?

תראו מה איילון לוי ענה לה:

פה בעוד רגע נפלא שכדאי לצפות בו:

איילון שנולד בלונדון להורים ישראליים בלונדון גילה ואוריאל, מייצג את ישראל בתקשורת הבינלאומית ומתראיין בלי סוף בטלוויזיה וברדיו בעולם בעקבות המלחמה של ישראל עם חמאס אחרי הטבח ב-7 באוקטובר.

הוא בוגר תואר ראשון בפילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת אוקספורד, ותואר שני ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת קיימברידג׳, בה הוא כתב תזה על מדיניות החוץ של ישראל בנושא עליית יהודי מדינות ערב. בזמן לימודיו, היה פעיל באגודת הסטודנטים היהודיים בבריטניה במאבק נגד ה-BDS ואנטישמיות, והתבטא לעיתים בתקשורת. ב-2014 הוא היה בין מקימי חדר מצב AGIV in Action שפעל בלונדון למען ישראל ונגד דעת הקהל המוטת נגד ישראל בזמן מבצע צוק איתן.

לאחר לימודיו, התנדב לשירות צבאי בצה״ל.

בנוסף, אילון המוכשר תרגם לאנגלית למעלה מ-30 יצירות עיון בעברית, כולל רבי מכר משפיעים. לאחרונה שימש כיועץ מדיה בינלאומית של נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, ועבד כמגיש חדשות בטלוויזיה ב-IBA News וב-i24NEWS.

איילון פעיל מאוד ברשתות חברתיות ושווה לעקוב אחריו בפלטפורמת X

@EylonALevy

ובטיקטוק

תגיות:
אילון לוי
אנגליה
בריטניה
הסברה בין לאומית
הקהילה היהודית בבריטניה
הקהילה היהודית-ישראלית בלונדון
הקהילה הישראלית בלונדון
ויראלי
חרבות ברזל
טיק טוק
ישראלי
ישראלים בבריטניה
ישראלים בלונדון
לונדון

כתבות נוספות של ענת קורן

קרא עוד