למרות הסרטן: גבריאלה (16) הפכה לדוגמנית ושחקנית

בין טיפול אחד לשני גבריאלה בת ה-16 מגשימה חלום ומדגמנת. גם אתם יכולים לגרום לילדים נוספים להגשים חלומות על ידי קנייה של ספרון כייפי וחינוכי לילדים. התחילו את השנה החדשה במעשה טוב

כל יום – זהו יום טוב! גם אלו המאתגרים במיוחד… גבריאלה בת ה-16 מתמודדת עם מחלת הסרטן והוגדרה בחדשות ערוץ 12 בישראל כ״לוחמת האופטימית״ שמתעקשת תמיד לחייך. לפני כ-4 חודשים התבשר לגבריאלה שהיא חולה במחלת הסרטן, אבל היא בחרה לראות את הטוב וגם להעביר את המסר הזה הלאה, יחד עם משפחתה. בימים אלה, בין טיפול כימותרפיה אחד לשני, גבריאלה מגשימה את חלומה להפוך לדוגמנית ולשחקנית, בעזרת ״עמותת רחשי לב״ בישראל ומשמשמת כפרזנטורית הראשית של העמותה!

עמותת ״רחשי לב״ מסייעת לילדים חולי סרטן ולמשפחותיהם, והיא אחת מ-130 עמותות שמקבלות תמיכה וסיוע מעמותת Jewish Child’s Day (או בקיצור, JCD) שפועלת משנת 1947 למען ילדים יהודים נזקקים בישראל, באנגליה ובקהילות קטנות בעולם, ובמגוון רחב של תחומים, כגון: אתגרים ומוגבלויות פיזיות ונפשיות, עוני, רעב והזנחה.

״בדומה לגבריאלה, אנחנו ב-JCD נחשפים לאלפי ילדים בשנה, שמצליחים לחייך למרות האתגרים הפיזיים והנפשיים המשמעותיים שאיתם הם מתמודדים יום אחר יום״, מציינת אנתיאה ג'קסון, מנכל"ית עמותת JCD. ״עבורנו, האפשרות לגרום למישהו אחר לחוש טוב יותר נותנת השראה אמיתי, אפילו אם זה במעט״.

שחף ויינר איתן, מנהלת השיווק והתקשורת השיווקית של העמותה, מספרת כי ״ההיכרות עם סיפורי הילדים מהעמותות השונות שבהן אנו תומכים, והחודשים האחרונים שבהם כולנו חווים לחץ ואי-ודאות, גרמו לנו להשיק ברשתות החברתיות קמפיין שנקרא ׳זהו יום טוב / IT’S A GOOD DAY׳. הפידבקים החיובים שקיבלנו ממאות עוקבים חדשים, דרבנה אותנו להשיק משחק חדש, חינוכי ובעיקר – מרים מצב רוח!".

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

מחפשים להתחיל את השנה החדשה בטוב?

הכירו את ׳זהו יום טוב / IT’S A GOOD DAY׳ – ספרון משחק כייפי, חינוכי ומרומם מצב רוחֿ, שהושק על ידי עמותת JCD. העמותה שעל פועלה המרשים למען ילדים כבר כתבנו כאן, בחרה כחלק מצעדיה להתקרב לקהילה הישראלית שחיה פה באנגליה, להשיק את ספרון המשחק בשתי השפות.

הספרון מכיל כ-50 משימות יומיומיות שניתן לבחור מהן ולבצע בעצמכם, או עם המשפחה והחברים, ובכך להפוך כל יום לטוב טוב – עבורנו ועבור הסביבה שלנו. הנה כמה דוגמאות למשימות כאלה:

תרומה קטנה – השפעה גדולה!

כל ההכנסות מספרון המשחק הן תרומה המועברת לכ-130 פרויקטים שעמותת JCD תומכת בהם. זוהי ההזדמנות שלך להתחיל את השנה החדשה באופן חיובי ולבחור לעשות טוב לעצמך ולאחרים:

הקליקו כאן.

עשרות כבר רכשו את הספרון לעצמם או כמתנה והתגובות מחממות לב:

"הספר מהמם ובהחלט מעורר השראה" – יפית
"זה מקסים לאללה! איזה רעיון מיוחד, חיובי ורב שימושי" – רויטל

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת האתר
תגיות:
אנתיאה ג'קסון
יום הילד
יום הילד היהודי
ילדים באנגליה
ילדים בבריטניה
ילדים בלונדון
ישראלים באנגליה
ישראלים בבריטניה
ישראלים בלונדון
לונדון
עמותה בבריטניה
עמותה בלונדון
עמותה בריטית
עמותה בריטית שתומכת בישראל
עמותה שתומכת בילדים
עמותת Jewish Child’s Day
עמותת צדקה בבריטניה
עמותת רחשי לב
צדקה בלונדון
ראש השנה בלונדון
שחף ויינר איתן
תרומות בלונדון

קרא עוד