כיסוי רפואי לכל כיס

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח בריאות פרטי

מעבר למגורים בחול מהווה אירוע משמעותי לאנשים רבים. מלבד ההשתלבות בסביבה, קיים צורך בתכנון מראש של נושאים כלכליים וביטוחיים שונים, על מנת להבטיח מעבר חלק, וחזרה תקינה לישראל בסיום הרילוקיישן.

התחום הביטוחי העיקרי שמעסיק את מרבית הישראלים בבריטניה הוא הרפואה הפרטית. עבור אנשים רבים, השירותים הניתנים על ידי ה-NHS אינם מספקים ברמה המקצועית ובשל זמני ההמתנה הארוכים שאיתם נאלצים המטופלים להתמודד. מצב זה מוביל לחיפוש אחר פיתרונות שונים במטרה לקבל גישה לרפואה פרטית איכותית.

הביטוח הפרטי צריך לטפל בנושאים שוטפים, כמו ביקורי רופא, אבחונים, בדיקות שיניים, צורך בתרופות ובעת ניתוחים, אך עיקר חשיבותו היא במתן מענה למצבים קריטיים, שהמשפחה או האדם הגרים בבריטניה עשויים להתקשות בהתמודדת עימם מבחינה כלכלית. בין אם מדובר בגילוי מחלה קשה, בתרופות שאינן ממומנות על ידי המדינה או בניתוחים ואשפוזים – הביטוח הפרטי יכול ליצור הבדל רב ברמת השירות הרפואי שתקבלו.

מה לקחת בחשבון כשבוחרים ביטוח

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

* יש להחליט על רמת הכיסוי שתרצו לקבל באמצעות הביטוח הפרטי והשירותים שעבורם כן תשתמשו ברפואה הציבורית. נשים רבות מחליטות, לדוגמה, ללדת בבית חולים פרטי, בעוד שבעיות פשוטות מטופלות באמצעות ה-NHS.

* יש לבחון האם ניתן לחזור לישראל לשם קבלת טיפול, במידה ומתרחשת בעיה רפואית חמורה. עבור מי שאינו משלם ביטוח לאומי בישראל, קיימת תקופת המתנה מקסימלית של שישה חודשים, עד לקבלת שירותי רפואה ציבוריים. תקופה זו ניתנת לביטול בתשלום חד פעמי של כ?10,000 שח לאדם, כך שניתן לקבל באופן מיידי את כל שירותי הבריאות הציבוריים במדינה. ילדים מתחת לגיל 18 פטורים מביצוע התשלום, ויצורפו לקופת חולים מיד עם חזרתם לארץ.

מי שירצה לקבל את כל שירותי הרפואה בבריטניה באופן פרטי ישלם מחיר גבוה הרבה יותר, מאשר מי שלוקח בחשבון את האפשרות לחזור ולקבל טיפול בישראל. פוליסה מתאימה בתחום זה תחסוך אלפי פאונדים בשנה.

* ביטוח רפואי פרטי ואיכותי תמיד יעניק חופש מלא למבוטח בבחירת המוסד הרפואי, יאפשר לו באמת להתנתק מהמערכת הציבורית ולא ידרוש הפניות או ביצוע בדיקות מסוימות באמצעותה.

חבילת כיסוי בבריטניה וגם בישראל

הביטוח הרפואי אינו חייב להיות יקר מדי, ובשוק קיימות אופציות רבות שיכולות להתאים לכל הצרכים והתקציבים. מומלץ לבנות חבילת כיסוי ביטוחי שתקנה לכם מגוון רחב של הגנות, גם בבריטניה וגם בישראל.

ישנם גם פיתרונות אחרים, שניתן לשלבם כמרכיבים תומכים: ביטוח מחלות קשות (המעניק סכום כספי גדול באופן חד-פעמי על מנת לסייע בהתמודדות עם מחלה קשה בעת גילויה, ההוצאות הבלתי צפויות שהיא גוררת והקטנת ההכנסה המשפחתית), ביטוחי חיים, אובדני כושר עבודה וביטוח סיעודי. כל אלו יכולים לסייע ביצירת מעטפת הגנה למצבי חירום בריאותיים, לעומת רכישה של ביטוח בריאות יקר בלבד, שאחריותו מסתכמת אך ורק בתשלום עלות הטיפולים בחולה בחול.

התאמת ביטוח הבריאות למצב האישי ולתקציב של כל אדם, יחד עם כיסויים נוספים, תאפשר מתן מענה מקיף הרבה יותר, שיתאים בדיוק לצרכים שלכם.

* כתבה שיווקית

מוטי בשקין – בעל ותק של 15 שנים בתחום ביטוח הבריאות הבינלאומי – מנהל את חברת Buenavida, העוסקת בהשוואת ביטוחי בריאות בינלאומיים. תפקיד החברה הוא להשיג עבור ישראלים בבריטניה ובעולם את ביטוח הבריאות הטוב ביותר, שמותאם לכל אדם באופן אישי, גם בהיבט הצרכים הביטוחיים וגם בהיבט התקציב.

חברת Buenavida עובדת עם 6 חברות ביטוח בינלאומיות, שעומדות בסטנדרטים שהציבה, ונותנת שירות אישי בעברית – גם לפני רכישת הביטוח וגם באופן שוטף לאחר הרכישה.
<h6><strong>פרטי יצירת קשר</strong></h6>
<strong>אתר:</strong> <a href="https://www.buenavidains.com/he">https://www.buenavidains.com/he</a>
<strong>טלפון:</strong> 07481-340-678
<strong>אימייל:</strong> <a href="mailto:moti@buenavidains.com">moti@buenavidains.com</a>

למאמרים נוספים מאת מוטי בשקין

קרא עוד