חדשות ועידכונים

מערכת האתר מאחלת לגולשים שנה טובה ומבורכת, שנת הצלחה, שגשוג והגשמת מאוויים. חגים ומועדים לשמחה ולששון. האתר מציג את כל הידיעות, הטורים והכתבות שהתפרסמו בגיליון ספטמבר של 'ידיעות עלונדון', ושיצא לקראת החגים במהדורה מורחבת ומגוונת.

דינה אשקרי, ישראלית תושבת לונדון, חושפת לראשונה את סיפור אהבתה לזמר האגדי, ריי צ'ארלס, שהלך לעולמו הקיץ. הייתי אהובתו הסודית היא טוענת. זיוה לוי רשמה כל מילה.

לכבוד ראש השנה פנתה טוני ליס לישראלים בלונדון כדי לקבל מהם את מתכוני החג. מאחר והיא גילתה כי שגריר ישראל בבריטניה, שהוא עולה ותיק מרוסיה, מעדיף דגים מרוקאים על-פני גפילטע-פיש – היא ארגנה עבורו מגש לתפארת ממסעדת 'מאמאס' בהנדון, וגם תמונה למזכרת.

השימוש בקרן לייזר ואור לרפואה ולרפואה קוסמטית שפותח בישראל בשנות ה-70, הפך לתעשייה גורפת מיליארדי דולרים ברחבי העולם. ענת קורן התרשמה מנפלאות הלייזר – ורשמה עבורכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת לפני הטיפול.

לונדון ממשיכה להיות אטרקטיבית למוסיקאים ישראלים צעירים. אביב גפן בא והופיע – ותמונות מהמופע מוצגות באתר. בסוף החודש תוכלו לצפות בלהקת סילברלנד המורכבת משלושה נגנים ישראלים וסולן בריטי – שהוציאו תקליט אייכותי ומובטחת להם הצלחה.

טוני ליס מתוודה על כמיהתה לבגד שמעלה ניחוחות ישנים בתנאי שלתווית מוצמד שם של אופנאי צמרת. היא מגלה לגולשים היכן ניתן למצוא אביזרי אופנה שהיו פופולארים בשנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת והיום נקראים בשפת הרטרו: אופנת הוינטג'.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

זוהר וינברג-פלס פותחת בימים אלו בגולדרס גרין, ספרייה ומרכז מידע בעברית, מרכז תרבות וחוגים בעברית לתינוקות, ילדים ומבוגרים ובית קפה קטן. סיפור פשוט – איך לא חשבו על זה קודם?

שאול צדקא מתמצת עבורכם כמה ספרים שהתפרסמו לאחרונה בבריטניה ומשספים את ישראל. הוא טוען שלא צריך לקרוא אותם, אבל צריך לדעת מה הם מספרים. ספר אחד נוסף לקינוח על מלחמת כנופיות ערביות בעיסקי הפיצות על רקע של צפון אנגליה, לא מדבר על ישראל – אבל כותבו מתוודה שהוא מעדיף עסקים עם יהודים. מציאות או דימיון?

זיוה לוי מציינת 12 שנה לפתיחת מקלט לנשים מוכות בלונדון – מקלט כשר לשומרות מצוות.

אבי מלר משכנע אותנו שספורטאי השנה, למרות הכל ואף על פי כן הוא לא גל פרידמן. הייתכן?

שאול צדקא כואב את מותם של ילדים חפים מפשע ביד מרצחים בבאסלן, אבל מתנגד לצביעות העולם הערבי והמערב, הטוענת כי דם ילדים רוסיים יקר מזה של ילדינו.

גיא לרר מתגעגע לישראל. טוב, לא ממש. בכל אופן הוא כותב לה מכתב עם סיכומי ביניים, ומסביר למה עזב אותה לטובת אהובה מאמצת.

יונתן פרץ מביא לכם מדריך אירועים עדכני ומגוון, וסוקר את הסרטים הישראלים שיוצגו בחודש הבא במסגרת פסטיבל הקולנוע היהודי. לא להחמיץ!

זאת ומדורים נוספים: מחלקת עסקים, נדלן ו זיוה'לה – בגיליון חודש ספטמבר.

מערכת עלונדון – האתר לישראלים בלונדון, אנגליה, בריטניה והממלכה המאוחדת.

למאמרים נוספים מאת מערכת האתר

קרא עוד