השמיים הם הגבול ולא השפה: סטנד-אפ ישראלי באנגליה

הסטנדאפיסטים הישראלים יוסי טרבלוס, יוחאי ספונדר ושחר חסון מזמינים אתכם ואת החברים הבריטים והלא ישראלים שלכם למופע באנגלית, כדי שיחוו את ישראל מזווית אחרת

בעוד שבועיים אני ושני חברים טובים ומצחיקים מאוד – שחר חסון (בעיניי, הסטנדאפיסט הטוב בעולם כיום) ויוחאי ספונדר הכשרוני והקורע – עומדים לצאת לסיבוב הופעות סטנד-אפ באירופה ובאנגליה. זהו סיבוב הופעות מיוחד. זאת הפעם הראשונה שעומד לצאת סיבוב הופעות סטנד-אפ ישראלי שכזה, שכולו באנגלית. הוא יהיה מאה אחוז באנגלית, למרות שהאנגלית שלנו היא לא מאה אחוז. אבל זה חלק מהכיף ומהקסם שבחווייה הזו.

זה מאוד מרגש כי אנחנו מופיעים באנגלית כבר כמה שנים במטרה להנגיש ולהעביר את ההומור שלנו ואת החוויות הישראליות לקהל בינלאומי שמבקר בארץ או שעשה עלייה. בשנתיים האחרונות, התחלנו גם להופיע ברחבי העולם והתגובות מהקהל ואפילו מהביקורות היו ממש טובות (ראו כאן חוויות מהביקור הקודם). זה נותן המון דלק וחשק להמשיך ולשאוף להגיע לקהלים גדולים יותר. השנה החלטנו ללכת על סיבוב באירופה הקלאסית ובאי הבריטי כדי להוכיח לעצמנו שהשמיים הם הגבול ולא השפה.

סטנד-אפ בלונדון, הסטנדאפיסטים הישראלים יוסי טרבלוס, יוחאי ספונדר ושחר חסון

בעיניי, הסטנדאפיסט הטוב בעולם כיום. שחר חסון

סיבוב ההופעות יהיה די שאפתני, יקר מאוד ותובעני, עם חמש הופעות והמון טיסות רכבות ונסיעות. אז אם אתם גרים בברלין, באמסטרדם, בפריז, בלונדון או במנצ׳סטר (או אפילו קרוב) – נשמח אם תבואו ובעיקר תביאו איתכם חברים לא ישראלים מהעבודה או שכנים. שתפו איתם את הטור הזה, שמופיע למטה גם באנגלית. לא רק שיצחקו (והם יצחקו מאוד, באחריות), אלא גם כדי שיוכלו לחוות זווית אחרת של ישראל שהם לא רואים בבי-בי-סי או בערוצי החדשות האחרים, שנחשבים לפחות חובבי ישראל.

אם אתם לא גרים בחו״ל ויש לכם חברים שכן, נשמח אם תשתפו איתם. אגב, לי זה כנראה יהיה סיבוב פרידה מהאישה, כי אני משאיר אותה לעבור בית עם שלושה בנים… יהי זכרי ברוך! אז אם לא בשביל הצחוקים, לפחות תבואו כדי להיפרד.

עלונדון אצלכם במייל ובדואר
הרשמו עכשיו

פרטי הופעת הסטנד-אפ בלונדון:

מתי: 8 באוקטובר, 2018. 20:00.
איפה:
 ״טופ סיקרט קומדי קלאב״, לונדון.
כתובת: The Top Secret Comedy Club, Drury Lane 170, WC2B 5PD, London
קנו כרטיסים כאן.
*** קוד הנחה מיוחד לקוראי עלונדון (£22 במקום £35): friends

סטנד-אפ בלונדון, הסטנדאפיסטים הישראלים יוסי טרבלוס, יוחאי ספונדר ושחר חסון

הם יצחקו מאוד, באחריות. יוחאי ספונדר

זה לו״ז ההופעות המלא באירופה עם הלינקים לרכישת הכרטיסים:

2/10: ״קאסל בר״, ברלין.
4/10: ״בום שיקגו״, אמסטרדם.
6/10: Sentier Des Halles, פריז.
8/10: ״טופ סיקרט קומדי קלאב״, לונדון.
9/10:  Frog and Bucket Comedy Club, מנצ'סטר.

והנה הטור באנגלית שתוכלו לשתף עם החברים הבריטים שלכם:

In two weeks' time me and two very good and funny friends of mine – Shahar Hasson (the best comedian in the world today, in my opinion) and the talented and hilarious Yohay Spondar – are about to embark on a stand-up tour in Europe and England.

It's a special tour. This is the first time that an Israeli stand-up comedy show is to be held in English. This is very exciting because we have been performing in English for several years in order to make our humor and the Israeli experiences accessible to an international audience visiting or after Making Aliya. In the past two years, we have also begun appearing around the world, and the reactions were really good. This year, we decided to go all-in and do a tour in UK and Europe.

It will be an ambitious tour, expensive and very demanding with five performances and loads of flights and travel. So if you live in Berlin, Amsterdam, Paris, London or Manchester (or even close), we will be happy if you come along. Not only will you laugh (and the laughter is very much guaranteed), but also experience a different angle of Israel that you do not see on BBC or the other news channels that are not among ׳lovers of Israel׳.

By the way, it's probably going to be a farewell tour from the wife because I'm leaving her to move to a new house with three boys. May my memory be for blessing. So if not for the laughs, come and say your goodbye!

תגיות:
יוחאי ספונדר
יוסי טרבלוס
סטנד-אפ בלונדון
סטנדאפיסטים ישראלים
שחר חסון

קרא עוד